SENGETØJ MED SANS FOR ÆSTESTIK OG MILJØET
Smukke farver, luksuriøse kvaliteter og materialer, der er forarbejdet med omtanke for miljøet. Dette er nogle af de ting, som kendetegner den danske sengetøjskomet HOMEHAGEN. Virksomheden har på rekordtid formået at skabe et navn, der er synonym med sengetøj i lækre kvaliteter og modige farvesammensætninger.
HOMEHAGEN blev startet af Jan Oliver Booth & Henrik Pedersen i 2017, men har for alvor sat deres præg på den danske designbranche indenfor det seneste år. Blandt andet med deres nye flagskibsbutik, som for nyligt åbnede i København, deres udstilling af sengetøj hos Montana under 3 Days of Design samt deres seneste lancering af lækre uldprodukter.
“Efter mange år i mode- og interiørbranchen, fandt vi begge ud af at vi havde et behov og ønske om at skabe vores egne, unikke produkter. Vi er æstetikere helt ind til benet, og alle kvaliteter, farver og mønstre bliver nøje udvalgt inden vi lancerer”, forklarer Jan og Henrik.